Sunday 3 May 2015

feedback of a member of the audience after the experience of "Sing, Soul Bird, Sing!"

Ich möchte mich ganz herzlich für den wunderbaren Abend bedanken, der mich sehr inspiriert und zum Nachdenken gebracht hat. Ich bin sehr froh, daß es Menschen gibt, die sich in dieser Tiefe, Ernsthaftigkeit und auf diese wunderbare künstlerische Weise, mit zutiefst menschlichen und gesellschaftlichen Fragen auseinandersetzen. Ich freue mich sehr auf weitere Erlebnisse.
Dorothea Bode, April 2015


***

I want to thank you very much for this wonderful evening that was so inspiring and thought-provoking. I am very pleased to see that there are people like you who care about human and social questions in such a deep and serious and so wonderfully artistic way. I am looking forward to forthcoming events of yours very much.
Dorothea Bode, April 2015